Pilgrimsvandring 22 maj

Välkommen med på ekumenisk vandring i Säveåns naturreservat. Vi gör 7 stopp på vägen där vi får del av pilgrimens sju nyckelord: frihet, enkelhet, tystnad, bekymmerslöshet, långsamhet, andlighet och delande. I Hillefors grynkvarn firar vi nattvard.

Medtag matsäck. Vandringen leds av Camilla Malm Samuelsson, Eva Gripenby och Daniel Sandén.

Vi vandrar från Floda station kl. 12.30 och vandrar längs Sävån fram till Knavrabro där vi avslutar vid 16/16.30.

Gemensam avfärd från parkeringsplatsen vid Equmeniakyrkan Lerum (fd Missionskyrkan) kl 12.10 eller parkeringsplatsen vid Lerums kyrka kl. 12.15. Vid Knavra bro parkerar vi några bilar som kan ta oss tillbaka till parkeringsplatsen vid Floda station.

02 maj, 2016