Barnprylmarknad 23-24 september

Lördagen den 23 september och söndagen den 24 september det dags för höstens barnprylmarknad i Equmeniakyrkan.

Vi är inte störst men vi satsar på en lagom stor marknad med bra sortering. Vi sorterar kläder både efter storlek och typ av plagg så att alla som handlar ska lättare hitta det som finns att köpa. Vi kommer också som vanligt att ha toppengod fika!

Du som säljer tjänar 70 % av försäljningssumman. Resterande 30% går till kyrkans arbete. Vi som engagerar oss i marknaden gör det helt ideellt.

Vi säljer inte längre vuxenkläder eller prylar som inte är barnprylar. Orsaken är att det inte säljs i någon stor utsträckning och då tar en del onödigt utrymme.

Om du har barnprylar och barnkläder som du vill sälja så använd formuläret nedan så får du ett försäljningsnummer och information om hur det går till.

Meddela gärna andra som du tror kan vara intresserade av att sälja eller köpa. Kolla gärna in och gå med i vår facebookgrupp “Barnprylmarknad – Equmeniakyrkan Lerum”

Barnprylmarknaden håller öppet kl. 9-13 på lördagen och på söndagen kl. 11-13.
Inlämning sker på fredagen kl. 18-19

Vi tar betalt med swish och betalar ut förtjänst med swish. Det går också bra med kontant betalning och utbetalning.

Varmt välkomna!

Barnprylmarknadsgruppen