Barnprylmarknad

Minska din klimatpåverkan, spara pengar och stöd barn och ungdomsarbete i Lerum. Allt detta kan du göra genom att sälja eller handla på vår Barnprylmarknad! Vi tar ingen avgift för att sälja. Istället får du 70% av förtjänsten för alla dina grejer som säljs – resten går till kyrkans barn och ungdomsarbete.

Nästa marknad kommer äga rum 27-28 april och inlämning kommer ske fredag 26 april.

Tider
Fredag 26 18-19: inlämning
Lördag 27 9-14: marknaden öppen, 14-15: hämtning av inlämnat som inte sålts
Söndag 28 11-13: marknaden öppen och allt säljs till halva priset

Håll dig uppdaterad!
 Vill du att vi informerar dig om kommande barnmarknader?
Prenumerera på information här!

Vill du sälja?

Information till säljare

Information till köpare

Information till er som vill handla

Café

Varför inte passa på att ta en liten paus.
Under marknaden har vi ett cafe öppet på övervåningen där ni kan köpa fika och sitta ner en stund.

REA

Liksom tidigare har vi REA på söndagen 11:00 – 13:00 och säljer då allt som finns kvar för halva priset och då går alla intäkter till församlingens arbete. Det som sedan finns kvar packas under söndagen och skickas vidare.

Skulle de behöva mer information
 barnprylmarknad@equmeniakyrkanlerum.se
 facebook.com/barnprylmarknadlerum