Medlemsavgifter Equmenia 2023

Vi är en ideell och ej vinstdrivande förening och för att vi ska kunna bedriva våra verksamheter måste vi ta ut en avgift för att täcka kostnader för lokaler och material. Genom medlemsavgiften blir du medlem i Equmenia Lerum och har då rätt att delta i alla våra aktiviteter, läger osv. Genom medlemskapet ingår även en olycksfallsförsäkring.
Läs mer på: equmeniakyrkanlerum.se/equmenia/medlemsskap

Avgifter 2023

Medlemsavgift

300:-

Scoutavgift

200:-
OBS! Endast för deltagare och ledare i scout

Kostnadsexempel

En deltagare i scout 300 + 200 = 500 kr
En deltagare i tonår = 300 kr

Är man med flera aktiviteter kostar det inget extra.

Betalning

Betala sker senast 30/4 till:
Bankgiro 300-2680 eller Swish 123 633 5889

Märk med namn på den betalningen avser.

Vid frågor eller svårigheter gällande betalning kontakta medlemsavgift@equmenialerum.se

Personuppgifter

Equmenia Lerum registrerar sina medlemmars personuppgifter. Detta gör vi för att kunna söka bidrag då tex kommunen, Equmenia eller Scout kräver personuppgifter på medlemmar för att betala ut bidrag.

Genom att betala medlemsavgiften ger ni samtycke till denna hantering.
Mer information: equmeniakyrkanlerum.se/equmenia/gdpr

Fotografering

Vi vill kunna kommunicera bilder från våra aktiviteter i syfte att främja föreningens verksamhet. Som deltagare i våra aktiviteter är det därför viktigt att du känner till att publicering av foton i detta syfte kan ske på hemsida, sociala medier och i annan marknadsföring.

Genom att betala medlemsavgiften ger ni samtycke till denna hantering.
Mer information: equmeniakyrkanlerum.se/equmenia/fotopolicy

13 april, 2023